1 во километража не ми свети и на задните врати копчетата за стьклата не ми работят бушоните ли да прегледам
Известие
Collapse
No announcement yet.
имам въпроси
Collapse
X
-
Пъво прочети правилата, най-вече как се отваря нова тема и какво трябва да съдържа заглавието, това като препоръка и добре дошъл.
Относно 1во-то, можеш да си провериш бушончетата все пак, тва поне е лесно, ако не стане отвори километражите и виж как е буксата, възможно е някоя пътечка да е дала фира. Само километража ли не свети, всички контролни лампи как са, дисплея за километрите трябва да свети дори само на контакт(без да се вкл габаритите), виж и крушките все пак така и така си отворил. Ако е бушонче по принцип трябва не само километража да не свети, също и осветлението на бутоните за височината на фаровете, халогените, нагласата на огледалата.
Относно 2то, натисни бутона Lock който се намира на шоф врата и би трябвало да тръгнат, тва е нещо като "родителски контрол". Ако не стане пиши пак в темата, ще го изумуваме все някак.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
-
Първоначално публикувано от Mladenov Покажи съобщение1 во километража не ми свети и на задните врати копчетата за стьклата не ми работят бушоните ли да прегледамsigpic
ex 147 JTD by Turbon
Giulietta multiair - the new passion
Comment
-
Първоначално публикувано от Mladenov Покажи съобщение1 во километража не ми свети и на задните врати копчетата за стьклата не ми работят бушоните ли да прегледам
Comment
-
Първоначално публикувано от Zeppelinist Покажи съобщениеМиналата седмица имах същия проблем със задните стъкла и се оказаха контактите на копчетата - явно с времето са се поизносили. Ако имаш ток до копчетата /на контакт копчетата светят/ и все пак не можеш да сваляш/вдигаш прозорците, то най-вероятно имаш подобен проблем. Аз намазах контактните пъпки със един сребърен разтвор на Вюрт /Leitsilber/, оставих ги да поизсъхнат 12-15 часа за по сигурно, сглобих копчалъците и джамовете проработиха.
---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:37 ----------
Първоначално публикувано от Mladenov Покажи съобщениесъщия проблем контактите на копчетата пробвах с сребърен разтвор на Вюрт и са ок мерси за инфото
Comment
-
[/COLOR]
момчета остана ми само 1 проблем за разрешане при спиране оборотите падат до 0 и пак се оправят като саберя малко парички с едно момче от форума ще види за какво става вьпрос[/QUOTE]
По този въпрос има доста писано, приятно четене.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=37927Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от Mladenov Покажи съобщениекато отварям капачката на резервоара издиша много силно вьздух някакви идейGiulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
За да се успокоиш прочети какво пише на капачката. Демек че е нормално. Това пишеDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
аз ви сасипах от въпроси ;D , при спиране оборотите ми падат към 500 все едно изгасва неска ми казаха че това може да е от сервото , и друго да ви питам за последно какви са признаците на развалена ламб сонда и нов вариатор каква цена е че моя като я запаля леко трака но спира ;D
Comment
-
За ламбдата, на студен мотор няма мощност, припатква, не държи по-високи обороти. За вариатора, по принцип има ремонтен комплект но колко ще изкара с него е божа работа, аз моята си я карам така с притракването от 2г и нямам ядове.
За оборотите съм ти пратил линк, прочети първо, по принцип там има много неща които оказват влияние.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment